Ich bin utmanad

(Nix, jag läste inte tyska!)

Jag har i alla fall blivit utmanad av
Åse:

3 saker som jag gillar
* Fota, pyssla med killarnas sidor & coca cola

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
* Fanatiker, ytlighet & påverkade människor (påverkade av alkohol, droger etc)

3 viktiga saker i mitt rum:
* Kameran, datorn & TV.n

3 slumpvis valda fakta om mig:
* Har ett nästan läskigt gott minne, har varit uppe på 5300 meters höjd i Nepal & myrhatare av stora mått.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
* Åka på en riktig långresa till Nya Zealand, Australien mm, öppna en oppoppad micropopcornpåse & ta körkort

3 saker som jag kan göra:
* Laga god mat, fotografera & skriva

3 saker som jag inte kan göra:
* Ha mina vanliga kläder, ha tålamod & segla förutan vind

3 saker som jag säger mest:
* Valter, älsklingen & Eskil

3 kändisförälskelser:
* Noah Hathaway, River Phoenix & Joaquin Phoenix (=nu)

Jag skulle i min tur via utmana:
Sandra
Maja &
Po

/later alligater

----------------

Det blev en pojke föresten, en Isak. Han föddes den 21/9 och är SÅ söt! Grattis J och R!

/mie

Kommentarer
Postat av: julia

tack för grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback