Long tajm no wrajt!

Så kan det gå, tiden tar helt plötsligt slut och man hinner ingenting alls. Jobbigt men sant.

Sedan sist har vi shoppat och fixat och donat inför bröllopet vi var på igår. Det blev lyckat och jag tror jag tog ett par rätt bra bilder!

Valter var med i kyrkan (Eskil också såklart) och han var så lugn och tyst och fin. Jag tror han tyckte det var lite spännande alltsammans. När psalmboken kom fram blev han glad och ville junga sik (=sjunga till musik). Eskil somnade i B´s famn men vaknade när alla applåderade då vigselakten var färdig.

Efter kyrkan for vi och lämnade av Valter och Nico hos B´s mamma och sedan for vi till lokalen där festen hölls. Eskil sov i sjalen eller satt i famnen och var glad hela kvällen utom då svensexe-gänget höll en presentation folk skrattade och applåderade åt, då tyckte han det var lite läskigt och grät. Mammas lilla hare!

Vid 21-tiden lämnade jag och Eskil festen för då började dansen och volymen drogs upp. Vi sov hos B´s mamma inatt och kom nyss hem.

Ikväll ska vi grilla (lammkotletter, mmmmm) och till det blir det världens godaste potatisgratäng och grönsaker. Måste göra marinad nu, hungrar ihjäl!

/m

Kommentarer
Postat av: Bina

Åhh.. Hej Mie! Hittade hit från någon bekants bekants länkar... följde er när ni byggde hus och nu trillade jag på dig igen! KUL! Lycka till med webshoppen! Jag vill APSOLUT handla från dig och har beställt mail när kläderna kommer in.

Må gott! //Bina som lägger din blogg som bubblare direkt på sin egen sida för att inte slarva bort dig igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback