Tummar, tummar

Idag ska vi till banken. 13.oo ska vi vara där och jag hoppas stenhårt på att få en checkkredit beviljad. Annars blir det svårt att köpa in saker till företaget!

Så lite tumhållning tack!

/m

Senare:

Jag tror det gick bra på banken, får besked imorgon!

Vi har släckt ett okänt antal liv här ikväll. 4 kilo kräftor har via en gryta med kokande vatten gått från att vara grå och spralliga till röda och jävligt still! Vi provsmakade varsin kräfta och hjälp! vad GOTT det var!

Äter popcorn och slökollar lite på TV nu, har inget fyndigt att skriva så jag lägger av nu!

hejhej!

/mie

Kommentarer
Postat av: binks

Håller tummarna stenhårt!!!

Postat av: Erika

Jag hoppas att allt gick SUPERBRA! heja heja!

2005-09-01 @ 15:05:20
URL: http://wynja.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback