Atjo, Atjo, Atjo PROSIT!

Bläääää vad jag är snorig och jag bara nyser och nyser.

Killarna har varit sjuka i drygt en vecka med världens äckligaste hosta, krupp, hög feber och nu SNOOOOOOR så det är ju inte så konstigt att vi andra också smittats och nu går och snorar.

Ge mig ljus och 25 grader och sol och rena, sopade gator. Ge mig pip-jävlar på mornarna och blommande fruktträd och pollenchock. Ge mig ett Stockholm fullt av snygga, glada människor, islossning och en framtöad sandlåda på altanen. GE MIG VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!

/m

Kommentarer
Postat av: Anders Norström

hej !

Vad betyder egentligen ordet atjo. Vad har det för ursprung. Vad prosit betyder är väl tjänt men atjo vad har bdet ordet för ursprung ?

Mvh Anders Norström

2006-06-14 @ 00:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback