Vi har fått bebisar!

Det är en hel vecka sedan de kom men jag har haft så mycket annat för mig att jag inte hunnit skriva om dem här!

För en vecka sedan ploppade det i alla fall ut fem små dunbollar ur vår klotrunda katta. En av dunbollarna dog oförklarligt efter ett par dygn med de övriga fyra mår fint!

Så här sött är det hos oss nu:

22840-68

22840-69

Gosigt va!

Och vet ni en sak till?! Med dunbollarna kom VÅREN! Jo, det är sant, det luktar vår och idag såg jag till och med en tussilago *jippi*

Det finns alltså hopp!

/mie

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh gud, vilka söta kattungar!! :-)
Det var nog det sötaste jag någonsin har sett, så att jag var bara tvungen att skriva en kommentar till det här!
MVH
ulrica

2007-01-02 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback