07.03

Och här sitter jag jämte min bananPelle. Han vaknar rätt tidigt numer men sover å andra sidan hela natten så det känns helt ok. När han vaknar ammar han medan jag sover så tidigare än 7 brukar man slippa gå upp i alla fall och några dagar i veckan sover han till framåt 8-9!

Jag har ont i halsen efter sövningen igår men inte alls lika illa som sist så det går nog snart över. Skönt det! I huvud taget mår jag bättre den här gången. Förra gången hade jag lite ont i vissa tänder också men det har jag inte alls nu! Dessutom fixade de till en vass lagning jag hade och jämnade til en annan som var lite hög så det känns egentligen bättre nu än innan!

Idag ska jag försöka få tag på en bok så jag kan skriva klart min hemtenta i pedagogik. Tråkigt nog regnar det, jag som hade tänkt rassla fram på cykeln!

Later

/mie

Kommentarer
Postat av: Bina

Yeah skönt att det är bättre denna gången och att det är klart!

Postat av: Sarah

Ajajaj vad har de gjort med dig? Tandläkarsläktet är inte mina favvisar. Men skönt om man kan undivka skiten med att sova...

2007-04-19 @ 18:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback