I spy...

...Niklas Wahlgren & David Lagercrantz!

Niklas stod vi jämte Eskil och jag, när vi var på postcenter igår och David bor i samma hus som oss, eller i samma kvarter i alla fall!

Niklas bygger tydligen hus och ville skriva sej i sin postbox *s* och David gillar paj och räkor ;-D


Idag var jag hos tandläkaren. Andra och sista gången för denna gången, skönt att ha det gjort! Har ont i halsen och känner mej allvarligt bakis men annars är det bra! Känslan av att somna in i en narkos är helt fantastisk, lika fantastisk som det är hemskt att vakna upp ur tidigare nämda narkos. Det är urtrist och man mår skit milt sagt. Idag mådde jag så illa när jag vaknade att jag fick nåt mot illamående snabbare än kvickt!

Nåväl, nu är det klart och det blev faktiskt lite billigare än väntat så jag kommer få lite pengar tillbaka,hurra!

Rekommenderar
Narkoskliniken varmt till er som har svårt för at gå till tandläkaren. Man måste inte bli sövd men de är riktigt duktiga på att handskas med oss som av någon anledning inte fixar vanliga tandläkare!


Och så en bild på Eskil nu och då:

image130

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback