Utmanad!

Jag blev utmanad av Annika, uppdraget var att fota tre saker i sitt hem som är betydelsefulla för en.

SAKER alltså. Mina barn och min karl är inte SAKER ;)

1.
Min kamera

image157

HUR skulle jag överleva utan den? Älskar Den betyder så otroligt mycket för mig att det nästan blir larvigt. Nästan...


2.
Min dator

image158

Jag sköter allt på datorn. Företaget, bildhantering, räkningar, telefonnummersök, receptsök, läser DN, pluggar, letar information till skolan, sköter all min företagskorrespondens osv osv osv. Utan dator är jag handikappad!


3.
Min lägenhet!

image159

Jag är helt kär i min lägenhet, trivs som sjutton och ångrar inte en sekund att vi flyttade!


Jag utmanar: Catten, Jess & Maja

/mie

Kommentarer
Postat av: jess

GUH - måste jag ju anta - under morrondagen - ska tänka lite först!!!

Postat av: Catten

Oh, den skall jag såklart anta. Bilder kommer! :)
Kuligt.

2007-06-16 @ 13:21:32
URL: http://cattens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback