Min grymt snygge son ;-)

Valter har tröttnat på sitt långa hår. För nån vecka sen tog han saken i egna händer och klippte sig. Hoppsan liksom! Det var inte så mycket han hann klippa men luggen blev väldigt kort och lite sned men gav mig en idé till hur han skulle klippas.

Idag drog vi iväg till frisören, jag och Valter och Eskil och Juno (jajamensan, det var hurtigt) och jag förklarade hur jag ville att han skulle klippas. Resultatet:




Ho-ho-ho-hockeyfrilla :-D



Det är ingen mohikanklippning (tycker sånt är lite töntigt på småkillar) utan bara lite rufs som frisören fixade mha vax!

Visst blev han fin?!

/mie



Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa, han blev jättefin!!

Postat av: Åse

Det blev jättetufft! Stora killen verkligen!

2008-12-10 @ 10:26:34
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: Therese

Snyggt! Gillar! Hockyfrilla är ju inge vidare tycker jag - MEN jösses vad snyggt det blev med den där luggen. Fräsigt och en ny variant av frisyren!

2008-12-12 @ 10:59:56
Postat av: Ann

Oj! han är ju i nedre tonåren! Precis som min son, upptäckte jag, när vi kom hem med pyttebebisen. :) Stilig Valter! Och företagsam!

2008-12-13 @ 21:06:22
URL: http://annser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback