Tenta på lördag

Dags för tenta igen på lördag. Läkemedelsberäkning är det dags för denna gången och jag vet faktiskt inte hur det kommer gå. Det har varit 2 lektioner och ett resurstillfälle men tyvärr hålls dessa av den absolut värsta läraren på hela skolan. Han är dålig, riktigt dålig och faktum är att jag troligen lär mig mer genom att läsa själv. Om jag nu bara kommer för mig att öppna boken ;-)

Annars händer inte så mycket just nu, det kommer varor och vi försöker få plats med dessa + röja fram mer plats. Ett litet äventyr jämt. Man skulle ha 3 rum till men 3 rum till på söder bertyder ungefär 2 miljoner till. Minst. Så tills vi vunnit på lotto eller ärvt en förmögenhet av nån bortglömd farbror eller pysslings mormor får vi tränga ihop oss här!

Nu bada barn, sedan plugga!

/mie

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror du fixsr det. Det är lurigare än det verkar, det är ganska mycket vanlig matte och sunt förnuft. Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback