Det här med hästar och TV-serier

Dräller det inte av mitt-på-dagen-TV-serier med hästar i? Serier där hästarna pådyvlas människors känslor och tankar, de avgudas och och och.. GÖR KORV AV DOM!

Nej men jag blir så less - det måste väl finnas nåt bättre att skriva TV-serier om? (sa hon som sträcksåg alla sju säsongerna av Buffy the vampire slayer)...


Annars har vi det bra här uppe i den varma goa huvudstaden. Det verkar regna och snöa och vara blåsigt, mulet och kallt ungefär överallt annars men här på vår lilla gata i stan är det soligt och fint i alla fall!

Igår fick vi avnjuta Thåström och Kent helt gratis. Vi fick dock inte se dem eftersom de envisas med att sätta baksidan av scenen mot oss men troligen fick vi bättre ljud på det sättet för det lät helt lysande :-D Thåström brände av den ena klassikern efter den andra och redan vid "Märk hur vår skugga" var jag tio år yngre. Jag saknade Katarina klockor men man kan inte få allt här i livet ;-)

Eskil, som igår vaknade 9.20, ville upp redan vid 6.30 imorse. Troligen gick han och la sig lite för sent igår, han brukar bli lite knas då men det var svårt att få dem i säng tidigt då det ju var ett herrans liv här utanför igår kväll. När jag kom upp strax före 9 var dock E så trött att han klättrade runt i soffan som en apa på speed och nu sover han som en liten gris sedan dryga timmen tillbaka. "Jag vill INTE vila, jag är INTE trött" hävdade han ilskt men somnade inom 5 minuter *s*. Lovade honom att vi ska ut i parken sen när han vaknar så han var i alla fall glad när han somnade.


Vi hade funderingar på att åka ut på Hasseluddens Yasuragi må-ti men nu går inte det iom den stundande buss-strejken. Vad hopplöst det är att inte kunna åka bil - jag blir galen! Jaja, vi får se, helt bestämt är inget än men trååååk om vi inte kan åka nu :-(

Dags att göra iordning för parken, ska ta med badkläder och handdukar till killarna för det finns en rolig plaskdamm där.
Sist fick dom springa sig torra *s*

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback