Hur gick det på tentorna då?

Jo tack, helt ok och rent åt helvete!

Läkemedelsberäkningen: UG. 0.5 p fel. Ett halvt jädra poäng och därmed underkänd. Ny tenta den 29/3.

Immunologi: G. Missade en fråga (semiblind?) och missade därmed full pott. Surt som fan men jag slipper iaf omtenta!

Nutrition: G. Helt nöjd med det resultatet iom att jag missat att det skulle vara med på tentan!

Näringslära: VG. 2p fr full pott och där är jag riktigt nöjd iom att jag missat att det skulle vara med *s*

Mikrobiologi: UG. 3 p från godkänd. Känns lite surt för den tentan var egentligen den jag kände mej säkrast på innan. Omtenta i april.

Jaja, det kunde varit värre och pluggar man inte mer än 2-3h får man skylla sig själv.

/mie

Kommentarer
Postat av: Karin med M och L

Surt... Hoppas det går bättre på omtentorna

2008-03-17 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback