Jag tror jag är ensam

Ensam om att varken vilja eller vara tvungen att se på det. Melodifestivalen that is. Jag kan inte för mitt liv förstå vad som möjligen kan vara intressant med sk*ten.

Detsamma gäller Let´s dance och anra program med sk kändisar som ska tävla mot varandra i diverse grenar. Jag fattar inte grejen helt enkelt.

Från det ena till det andra; vi har en toalett som man, när den är låst, kan låsa upp med hjälp av tex en kniv. Det visade sig vara bra när Valter låste in sig när han ville på toa ifred men sedan ville ha tork-hjälp. Det som var mindre bra var att B gav E en lektion i hur man gör och nu springer Eskil efter en kniv så fort någon låst in sej på toan. Mindre poppis hos den snart femtonåriga storasystern...

Nu ska jag försöka få smågrisarna i säng och sedan titta på Bourne supremacy, Resident evil, CSI Miami eller vad som helst, bara det inte är Melodifestivalen eller liknande ;-)

/mie

Kommentarer
Postat av: Frida

Nä du är inte ensam om att vara ointresserad av melodifestivalen. Jag är varken intresserad av schlager ELLER sport. Fatta vilket ufo jag är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback