Tror det gick bra

Tentan var ganska lätt och jag tror att den gick bra. Eller, rättare sagt: jag vet att jag har alla rätt MEN jag är en förbaskad slarva och kan mycket väl ha glömt att skriva ut ett litet "g" eller "ml" någonstans. Så jag låter bli att ropa "hej"!

B kom hem på fm och killarna är helt tokiga, far runt här i ren glädje psykos ;-) . Vi ska försöka få dem i säng hyfsat tidigt och har bokat bord på restaurang kl 20.30, det ska bli skönt att komma hemifrån och äta lite god mat!

Imorgon måste jag sätta mig och göra klart mina beställningar, KIK var egentligen deadline på igår men jag hoppas på att det är ok att den kommer in på måndag.

Annars...ja vad händer annars. Inte så jättemycket faktiskt. Jag längtar till våren och tänkte göra ett hjärt-lungräddnings-försök på killarnas sidor. Vi får se hur det går!

Trevlig helg!

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback