En rätt slö söndag

Idag fick jag sova ut för första gången på några dagar, det var himla skönt då jag slarvat och lagt mig lite väl sent flera dagar i rad.

Det var
EFIT idag men i och med att jag sov så länge och kom igång sent blev den lite halvhjärtad. Nåväl, jag efitade i alla fall och la upp på min efit-sida. Annars har det nog varit en sällsynt händelselös söndag, jag borde jobba på web-shop-hemsidan men ids inte riktigt, borde även ta hand om ett tvättberg i storlek Högdalstippen men det är ju så tråkigt!

Imorgon ska vi fara och hämta en massa sjalar och kanske även lite pryttlar till företaget. Sedan måste jag ta tag i det sista med den där hemsidan så det blir klart för publicering till den 1 september!

Inspiration! Överfall mig! Överös mig med toppenidéer och låt mig skapa ;-)

/mie

Senare:

Wo-ho!! Jag har fått texten i rubriken icke-fet nu men fattar fortfarande inte hur man
a) gör denna inläggstext i "tahoma"
b) hur man får rubriken helt vänsterställd.

Tips någon?

/mie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback