Ny dag - ny design

Det retar mig att jag inte kommer på hur jag ska ändra rubriken här ovan till att bli vänsterställd och inte fet. Dessutom vill jag att denna texten ska vara tahoma den också. Extremt irriterande och jag är på tok för trött att se den förmodligen uppenbart enkla lösningen!

Humhum, länge sedan jag skrev dagbok på nätet, måste vara i alla fall 5 år sedan... Hej vad tiden går när man har roligt ;-)

Idag är B på svensexa och jag och alla barnen är hemma. Borde ta oss ut på en riktig långpromenad men jag är precis lika lat som igår, i förrgår och dagen innan det så vi får väl se hur det blir med den saken!

Äta bör man - annars dör man. En god och närande måltid är vad jag behöver just nu.

Över och ut!

/m

Lite senare...

Jag saknar min kamera :-( Den är på svensexa den också och kommer väl hem i natt någon gång. Jag gillar inte den andra kameran, färgerna blir trista och den stänger av sig själlv stup i ett. Helt klart användarovänlig.

Kom föresten ut på en halvlång promenad. Valter sov i vagnen och Eskil satt i ERGOn och kikade. På vägen hemåt sov båda två.

Nu vill Eskil sova igen, later.

/m

Lite senare igen...

Eskil sov länge förut. Jag som skulle bli bjuckad på middag uppe hos morsan&farsan lessnade till slut på att vänta men jag ville inte väcka lillprins trött. Lösningen blev babyvakt och andningslarm! "pick, pick, pick" lät det i babyvakten medan jag åt köttgryta med ris knappt 75 meter bort!

Vid 21 kom B äntligen hem. Jag tog ett bad med småpojkarna och jag tror det badet var en tio-poängare i mys:

Mysigt med Valtern:

Älskade Valter

och mysigt med Eskil:

Älskade Eskil

Nu sover båda pojkarna djupt sedan snart två timmar och jag sitter här och njuter av ett helt tyst hus!

/mie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback