Här var det sjukt

I natt grät Eskil ett par gånger och kändes "obekväm" på något sätt. Han sov när jag gick till skolan och jag sa till B att hålla lillpluttas hemma. Sagt och gjort Eskil fick följa med hem igen efter Valter lämnats på dagis och sedan har han sovit mer eller mindre hela dagen. Han har en hel massa feber och verkar ha ont men kan inte berätta var.

Nu har han precis badat och fått i sig lite hemmalagad nyponsoppa och verkar må lite bättre. Jag avvaktar med febernedsättande en stund till så får vi se vad som händer!

Annars är det väl sådär. Det är jobbigt med praktiken, går inte alls bra just nu :-( Trots att det bara är 4-5 dagar kvar känns det så pass jobbigt att jag vill riskera att inte bli godkänd och bara strunta i att gå dit. Min handledare är inte bra. Inte alls :-(

Pratade med min omvårdnadshandledare om detta idag och hon skulle prata med dem på tele. Det känns också väldigt jobbigt och jag vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt. Det enda positiva i det hela är att omv. handledaren känt samma sak om min handledare som jag berättade idag och hon hade mer eller mindre väntat sig att det skulle bli problem. Den första handledaren hade bara positivt att säga, hon tyckte allt gick så himla bra och att jag lärde mig snabbt osv. Den nya verkar inte se kunskapen alls utan stirrar sig blind på tiden. Märkligt...

Imorgon är det luciafirande på dagis men det kommer jag missa för det krockar med praktik-h*****et. Jag försökte byta men nej, det fick jag ju såklart inte (trots att vi bör gå med fler än en handledare).

Ingen är gladare än jag när detta är över - det ska bli helt underbart att slippa handledaren sedan (och det är så synd för jag gillar stället och man lär sig mycket).

Nåväl...

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback