Ikväll gick det troll i killarna!

Eskil slocknade i soffan kl 19. Han bara välte helt plötsligt, sov som en liten gris. Jag bar in honom i sovrummet och trodde han skulle sova för natten, så som han alltid gör även när han somnar redan kl 19 (däremot vaknar han ofta rätt tidigt då men sällan tidigare än 7 så det är väl ok).

Kl 22.27 kommer han upptassande. Nu, kl 01.11 ligger han jämte mig här i soffan och sover inte. Han är nog på G nu och sover troligen inom 20 min men ändå... Förhoppningsvis sover han framåt 10-11 imorgon nu så han slipper vara så trött.

Valter å andra sidan somnade inte förrän efter 21.30 och strax innan 23 kommer han upp, sätter sig på huk i hallen och ... kissar ! Sedan gick han ut i köket. Det är första gången han går i sömnen, helknäppt. Jag fick av honom den kissiga pyjamasen och la honom igen men sedan kom han upp en gång i halvtimmen och bajsade. Detta fram till för en timme sedan ungefär.

Hallå? Varför håller de på såhär? De brukar somna vid 20-21 och sova till 8-10 utan avbrott. Eskil ammar en gång per natt men det är oftast strax innan han går upp men annars soooover dom. Nåväl, det är ju sällan det händer så man får väl vara tacksam för det men vad knasiga dom är ibland, jag var tvungen att kolla om det var fullmåne idag(inatt) (men icke, 26 dagar kvar till nästa ;-D)

NU stängde han ögonen, nu sover han!

God natt!

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback