Going once, going twice...SOLD!

Japp! Nu är det sålt!
Vi fick mer än vi kunnat tro/hoppas på vilket är hemskt trevligt ;-D Vi hade en sagolik tur med att det först började snöa så det stod härliga till, och sedan när vi tyckte det snöat lite väl mycket så kom snöröjningen 45 minuter innan visningen så det gick att ta sig hit och det såg så idylliskt ut att det inte var klokt!

Fyra visningar blev det med allt som det innebär av städning och finlir men nu är det över! Kontrakt skrevs förra torsdagen och köparna ska bara göra en egen besiktning så är vi i hamn. Det lär väl inte vara några stora saker de har att anmärka på men helt säker är man ju inte förrän handpenningen finns på kontot.

Köparna verkade i alla fall trevliga och det känns bra att "lämna över" huset i deras händer.

I mitten/slutet av mars flyttar vi till vårt nya boende; en lägenhet inne på söder i Stockholm. Vi kommer få två kvarter till dagis, 10 minuter till skolan, 2 minuter till en av Stockholms största parker/strövområde osv. Det kommer bli så himla bra (hoppas jag...).

Killarna har börjat på dagis nu, båda är inskolade och klara och de trivs bra. Tyvärr har det varit lite sjukt men jag hoppas det värsta är över nu så de kan gå hela nästa vecka.

På fredag åker vi till Köpenhamn och går på
CIFF, hoppas det blir lika trevligt som vanligt!

Skolan började förra måndagen och det verkar bra. Min basgrupp är trevlig och klassen/lärare verkar trevliga. Än så länge har det varit ganska slappt men det lär väl ändras snart antar jag!

Har inte så mycket mer att skriva just nu så jag avslutar med tre bilder!

22840-103
Min knäppa, älskade lilla Eskil som helst sitter upp och ner eller bak och fram!

22840-102
Valter med vällingmustach!

22840-101
Utsikten från skolan. Det kunde varit värre ;-)


Över å ut!

/mie

Kommentarer
Postat av: cicci

Undrar fortfarande-
Vad är det du ska plugga? Måste vara nåt du längtat efter efetrsom ni vågar sälja hus och flytta och allt. ber¨ätta!

2007-02-03 @ 23:55:42
Postat av: mie

Hej
Jag pluggar til ssk till att börja med, sedan får vi se vart det bär ;-D

/mie

Postat av: Therese

Grattis till försäljningen! :)

2007-02-07 @ 18:41:39
URL: http://www.rowas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback