Jag och Madeleine...

...we´re like this... ;-D

Joråsatte, idag var jag och Kakan och lunchade på Happy Hippo och just när vi var klara studsar ett blont fruntimmer in och hejjar glatt på personalen. Vi går åt motsatt håll och jag hinner bara få en glimt av tjejen men ute på gatan säger Karin; "ja just ja, det är hon som alltid felparkerar" Vaddå? tänkte jag, inte var det väl Carola? och tittar in och ser att det är ju prinsesselisessan Madde vi nästan krockat med. Min lunch (som btw var ruskigt god) fick sej en något högre glamfaktor efter det "mötet" ;-D

/mie - minglar med gräddan *s*

Kommentarer
Postat av: Catten

Hahaha!:D

Postat av: Kakan

Ööööh, är jag inte glammig nog åt dig? ;-)

Och hon VAR ju felparkerad, lillsessan, långt uppe på trottoaren, och det var ju hillariöst kul

M blev f ö kräksjuk på fredagsmorgonen och då ångrade jag djupt att JAG trott att DU var värddjur för kräkbaciller... fast det blev inte så allvarligt. Hon spydde ner R:s jobb-bil två gånger - vi vände hem, och ingen av oss var välkomna till våra jobb. Men sen blev det inget mer... hon var hur pigg som helst efter bilpizzorna..

2007-02-14 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback