I spy...

...Anton Glanzelius och jeeeez så knäsvag jag blev! Åh så kär jag var i honom då det begav sig... Typiskt nog var det en sån här dag när man känner sej allmänt ful, mensig (utan mens) och har sunkiga kläder (jag skulle ju bara lämna på dagis och sen direkt hem och plugga, inte möta HONOM!).

Oh well, det spelar ju ingen roll ändå, men han lyfte min dag ett par snäpp!

Sedan kom jag hem och blev nersnäppt. Com Hem har slutat funka (efter en heeeeeel vecka, jöss) och nu kan det ta 3-5 dagar innan det funkar ingen. Jag blev ARG och skällde på Simon i supporten. Knappast hans fel men vilken USEL kundservice :-(

Nu sitter jag i hallen på golvet och surfar på datorns 56.6 modem. Heja.


Apropå mitt I spy:ande så spejade vi Herman Lindqvist igår och Björn Kjellman häromdagen!

/mie

Kommentarer
Postat av: Karin med Maja

Öh, Anton Glanzelius?! Är HAN guds gåva till Mie?
"Jag tänker på Laika" *på göteborgska* höhö...
Närå, han var ju rätt söt när han var liten. Jag sökte faktiskt rollen som Melinda Kinnaman hade. Det var roligt.

2007-03-30 @ 10:05:05
Postat av: jess med dante

Melinda o jag hade båda våra första år ute i Boo gård - hennes pappa är ju amerikans desertör precis som min :) Jag på Boovägen och dom på Kadettvägen och våra päron umgicks även om hennes var mer hippiestilen på den tiden så vitt jag har hört. Så hon blev iallafall klämd på bröna av din Anton :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback