Apropå blåbär - Buffy är slut nu :-(

Japp. Det är sedan några veckor tillbaka slut. För alltid. Och Spike dog *Lille Skutt-tårar*. Frågan är vad jag ska ägna min fritid åt nu.
En ny barnslig TV-serie? (Men det FINNS ju inget som Buffy!)
Plugga? (Jamen det är ju så tråkigt!)
Läsa böcker? (Ja, det är ju en tanke förstås. Men VAD ska jag läsa då?)

Sedan finns ju de otippade sysselsättningarna "städa", "sova", "röja på lagret" "inventera" och "packa ner inför STREET" också ;-) men...ja...tid som läggs på nåt nyttigt har en förmåga att kännas så otroligt dryg. Ja, vi får se vad som händer

Nu ska jag snart sova, ska stå ut med lite mer usel reklam (den nya för vårdguiden tar väl alla priser??!) så jag får se vad det blir för vädur imorrn!

Ses!

/mie

Kommentarer
Postat av: Karin med M och L

Jamen eller?! Håller helt med dig ang Vårdgudien-reklamen. Skojar de med oss?

2007-12-03 @ 00:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback