Äntligen frisk!

Det tog sin "lilla" tid men nu mår jag ÄNTLIGEN bra igen. Ä-N-T-L-I-G-E-N-!

Jag missade hela första kursen på terminen och får ta igen den i jul (oh så roligt) men på det hela taget har det väl gått rätt bra i skolan trots sjukdom och konvalecens!

Annars är väl allt som det brukar förutom att vi nu - mitt i allt annat kaos - försöker renovera köket, måla om + göra om i hallen, riva, stambyta och renovera badrummet samt bygga en vägg i vårt sovrum. Puh! Saker man blir andfådd bara av att skriva om borde man egentligen ta hantverkare till hjälp att fixa va?!

I övrigt önskar jag att skulle ha råd att köpa en ordentlig fotoutrustning, studioblixtar m.m. Lite sommar skulle inte sitta fel heller ;)

Nu ska jag återgå till mitt maratontittande - har köpt alla säsonger av Buffy!!

/mie

Kommentarer
Postat av: Sarah

Halleluja, skönt att vara frisk I guess. Hmm jo det blir lätt att man ska göra mycket- på en och samma gång. Men skönt när det är klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback