Buffy overload

Går det? Kan man få för mycket buffy?

Jag tänker, pratar, ser och drömmer Buffy just nu. Jag saknar Oz...varför måste han försvinna? Kommer han tillbaka igen? Jag minns inte...

Angel kommer och går, honom saknar jag inte nämnvärt nu när Spike är så närvarande (och skitrolig ;-D)

Längtar till musikalavsnittet som jag faktiskt aldrig sett, någon som vet vilken säsong det var?

Det här med "the initiative" tycker jag dock är astråkigt - båååring!

/mie

PS hur tråkigt liv har man om man skriver seriösa blogginlägg om Buffy? Eller är det för att slippa plugga/jobba/städa jag skriver...?

Kommentarer
Postat av: Karin med M och L

........?

Shit, Mie, du är för rolig!

2007-10-18 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback