Uppdatering av läget

Jag är hemma sedan länge nu och har gått uppe på Sös för provtagning 2-3ggr/v tills jag blev nerflyttad till vårdcentralen. Där går jag ju 2 ggr/v för att ställa in medicinerna. Hittills går det "sådär" men jag slipper sprutorna nu i alla fall *wo-hoo*.

B´s utredning går vidare, vi vet fortfarande inte om han får behålla sitt jobb eller ej. Hörseln verkar i alla fall vara väck för alltid :-(

Barnen är friska. Killarna började på dagis förra veckan och verkar trivas bra med det trots att favvofröken Max har slutat. Storbarnen mår bra de också, killen sitter vid sin dator och tjejen är lyrisk över sin lillasyster!

Lillfröken löken Snippster är frisk och frodas, väger numer 4.6 kilo och är 57 cm lång. Som Valter när han föddes med andra ord ;-)

Nu ska jag, Snippster och stora tjejen på Formex - ska li härligt att trängas lite :-D



/m

Kommentarer
Postat av: Ann

Skönt att höra att du mår bättre! Dotra är gudomlig, helt enkelt. :)

Men stackars B! Det måste vara otroligt ovanligt att få all pest och kolera till samma hus. Sätt upp en skylt vettja - "nej tack, vi ska inte ha nåt mer".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback