Lammkotletter!

Ett inlägg om lammkotletter, kan det bli mycket smarrigare och intressantare än så?!

Ikväll blir det alltså lammkotletter med råstekt potatis och champinjoner till middag. Lite sås blir det också, en kall chevre-creme fraiche-honung-färska kryddor (basilika, citronmeliss, timjan)-variant.

Jag är AP-hungrig just nu - ge mig maaaat!

Annars en slö och intetsägande dag här, var en sväng till Matador och pratade strunt + la undan lite kläder. Sedan ut i smällkalla blåsten och handla. Ja, that´s about it.

/mie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååh såna goda vi åt? *mums*

Postat av: catten

den där chevrecremen skulle jag gärna ta recept på. jag har ju ett helt lamm i frysen så lite trevlig lamminspiration är varmt välkommet.

2008-01-10 @ 11:55:36
URL: http://cattens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback