Hur det gick med slutspurten:

Stor tenta i Psykiatri på lördag. Har missat varenda föreläsning pga sjukdom så det är trögpluggat - suuurt.
Hoppade över den tentan, fick bassning av läkaren som sa "du är sjuk - släpp böckerna och ta det lugnt"

Inlämning av gyn-uppgift på måndag. Det känns lugnt, jag är så gott som klar.
Den blev jättebra, inga problem alls!

Redovisning av ovan nämda gynuppgift på onsdag - känns också ok.
Fixade redovisninge galant, godkänd på kursen!

Seminarie i bla blodtransfusion och syra-bas på torsdag. Seminarie, inte examination. Det får alltså gå som det går.
Var närvarande och det räckte!

Muntlig examination i klinisk medicin på tisdag 3/6. STOR och ingående exa - jag bara måste klara den - orkar inte med en resttenta där.
Gick dit för att kolla nivån, hade inga intentioner att genomföra den egentligen. Väl på plats gjorde jag ett försök och under om alla under - GODKÄND!!

Omtenta i farmakologi 14/6. Gick inte dit förra gången - tills den 14 ska jag ha hunnit plugga ordentligt.
Tror inte jag ska göra denna, ska fundera lite till...

Knappast ett perfekt resultat men helt ok ändå!

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback