Jaja, jag ska uppdatera

Jag vet bara inte var jag ska börja? Det är eländes elände här - eller, det har i alla fall varit det. Förra veckan var misär och h-vete big time.

Det har väl börjat ordna upp sig lite men fäljderna kanske blir livslånga ändå, får se om jag orkar berätta nån dag.

Annars tickar tiden på, killarna går på dagis denna veckan ut (skulle eg slutat förra v men pga eländes elände får de gå denna veckan också). I söndags var vi på Skansen vilket uppskattades av röjpelle1 och 2. Vi har inga speciella planer för närmaste tiden, förslag någon?

/mie

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch; hoppas det börjar ordna upp sig!!!



Jag har sett att du varit frånvarande på MSN och tänkt mkt på Er!!!!

Postat av: Helena-Pikaboo

Tråkig att det är motigt, hoppas det löser sig vad det än rör sig om! Ville passa på och säga att jag tycker du är jätteduktig med ditt pluggande, ingen lätt resa att göra med barn! Hoppas det ljusnar!

2008-06-18 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback