Slutspurt i skolan

Stor tenta i Psykiatri på lördag. Har missat varenda föreläsning pga sjukdom så det är trögpluggat - suuurt.

Inlämning av gyn-uppgift på måndag. Det känns lugnt, jag är så gott som klar.

Redovisning av ovan nämda gynuppgift på onsdag - känns också ok.

Seminarie i bla blodtransfusion och syra-bas på torsdag. Seminarie, inte examination. Det får alltså gå som det går.

Muntlig examination i klinisk medicin på tisdag 3/6. STOR och ingående exa - jag bara måste klara den - orkar inte med en resttenta där.

Omtenta i farmakologi 14/6. Gick inte dit förra gången - tills den 14 ska jag ha hunnit plugga ordentligt.

Sedan är det SLUT för denna terminen - håll tummarna för mig nu att jag orkar köra på och att jag klarar tentor och examinationer trots att jag är allt annat än 100% i form. Omtentor suuuuger!

/mie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna

Postat av: Linda m. Linus och Victor

Lycka till på tentorna!!!!

Hoppas du mår bättre nu oxå.

2008-05-24 @ 14:18:47
Postat av: Frida

Lycka till!

2008-05-25 @ 16:05:09
URL: http://fridabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback