Jag bloggar för lite

Har jag fått höra. Men jag har inte så mycket att blogga om. Bara tråkiga saker känns det som just nu.

* stambyte som drar ut på tiden
* stambyte som verkar bli typ dubbelt så dyrt
* stambyte som orsakat onödigt många gräl
* det är snöstorm ute
* det är kallt ute
* killarna höll på att blåsa bort nyss när vi åkte hem från veckans restaurangbesök

Positiva saker:
* juno
* juno
* min nya dator
* juno
* 21 dagar tills vi åker till Maledutterna
* Mina traderaauktioner går bra
* jag tror jag bestämt mig för vad jag ska göra med mitt liv
* juno

Men jag vet inte om det H Ä N D E R så mycket här, det är lite sån mellow mellantid på nåt vis.

Bortsett från stambytet då. Och Maledutterna. Och min nya fina dator!

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback