Damm överallt, provtagning och arg bebis

Det är byggdamm överallt här. Byggdam är värdelöst och irriterande. Dessutom är det oroande. Hur vet man om bebisen är lite förkyld eller om hon irriteras av äckeldammet? Byggarna kan naturligtvis inte svara på någon av mina "är dammet farligt"-frågor men själva har de två mexikanare som sköter själva rivandet. Det kanske talar sitt eget - tydliga - språk...

Var på provtagning imorse. Veckans andra. Väntrummet överfullt av sjuka människor, vem vet vad för bakterier och virus de drar runt på? Försöker sätta mig lite avsides med bebisen men misslyckas rätt kapitalt när det kommer ett missbruk-par och sätter sig jämte oss. Han rasslar och rosslar, låter som en vandrande tbc-fabrik. Bredvid min bebis :-S Nästa gång ska jag sätta mig i hisshallen och vänta.

Bebisen är för övrigt 13 veckor nu. Tiden rusar som aldrig förr. I helvete att sista 13 veckorna av graviditeten gick såhär snabbt! Jusy nu är hon förbannad för hon ska ha en blöja på sig. Kissa i det fria är mer hennes melodi. Tror dessutom hon är både trött och hungrig, så det kanske är dags att öppna mjölkfabriken igen.



Tröttmössan för nån dag sen

/mie

Kommentarer
Postat av: Catten

Lill-Marie minsann! :)

Postat av: Sarah

Och jag som precis skulle skriva hur lik B hon är ;) pekar upp

2008-10-03 @ 13:28:04
URL: http://smatingostorasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback