Stulen rolighet

Man ska slå upp numren i ens telefonbok i mobilen och sedan svara på frågorna.

Har du kysst nummer sju?
Hehe, nej. Aldrig ens träffat faktiskt. Det numret gick till
"Bagaren & kocken", en affär i Göteborg,  där vi köpte vår Smeg-kyl!

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, inte träffat svärmor på någon månad tror jag.

Älskar du nummer tio?
HAHHA näää. Vilka märkliga nummer jag har inlagda. Detta går till ett ställe där man kan beställa broschyrer om PVK-sättning (infart för dropp etc i armen).

Är nummer elva en sötnos?
Nä, det numret går till vårt förra BVC och det var inget vidare ställe.

Är nummer femton en bästis?
En mamma-bästis helt klart, Charlotte gillas skarpt!

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nä, det var numret till dagis!

Brukar du hänga med nummer nitton?
Klasskompis fr SSK-utb så jag brukade väl hänga med henne nu innan jag blev föräldraledig.

Är nummer tjugo bra?
Känner henne inte så väl (också en tjej fr SSK-utb) men hon verkar vara en toppen-tjej!

Gillar du nummer tjugosex?
Japp, jättegullig tjej, ytterligare en klasskompis fr SSK-utb

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Japp, Jessica är gift och har en hel hög med barn!

Hur känner du nummer trettioåtta?
Genom AFF väntabarn-juli-2003-ankomstgrupp

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Ja hon är en mycket intressant person!

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?

Hum...det numret gick till "kundservice", ingen aning om vilken kundservice dock ;-)


Den som känner sig manad må sno denna vidare

/mie

Kommentarer
Postat av: Louise med Josefine juli-03

Haha,detta var ju riktigt kul! Kunde faktiskt svara på en del, men jag älskar inte vår husläkare :-).

Tack för ett kvällsskratt!

Louise

2008-09-16 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback