Alltså, vissa saker är så pinsamma...

Som detta: http://se.youtube.com/watch?v=EA7AXn3ZJdM

Det har tagit mig 3 dagar att ens klara av och kolla på hela filmen för jag bara vriiiider mig som en mask. HUR? Alltså..? Men.. FÅGELHOLKSLIKNANDE sitter jag här i soffan och kvider. Och de har säkert fortfarande, än idag, inte hajjat att det är dom som är så otroligt "korkade", inte Fritidsresor som skrivit fel.

Och så en sak till som jag irriterar ihjäl mig på: Jag kan inte lägga in länkar. Länkfönstret öppnas aldrig.

/mie

Kommentarer
Postat av: Maria med pojkarna

Hahaha! Men den där var ju alldeles, alldeles underbar! Bäst är ju när de ska tipsa reseledaren om vad som ska stå för att folk ska förstå. Eh? :-D

Postat av: mie

Maria: Jamen exakt!! Inget "oj, haha, så pinsamt men jaja, då vet vi det..." utan nejdå, de kommer med ÄNNU dummare kommentarer...



/m

2009-02-02 @ 18:27:05
Postat av: Linda

Visst är den underbar...Man undra om de nånsin bott på hotell förut...

2009-02-02 @ 18:43:56
URL: http://www.therunningduck.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback