Det här vill jag tipsa om:

(http://www.plum-baby.co.uk/) = Barnmat som är riktigt, riktigt god. Finns på såna små trevliga butiker som säljer reko, eko, genomtänkta produkter. Jag har shoppat vår på SMAKSATT som ligger på Rosenlundsgatan på Söder. 

Maten smakar verkligen gott och det är självklart bara ekologiska ingredienser. Junos favvo är Red cabbage w apple & chicken och Sweet potato w lamb & carrot. Smarrigt tycker Juno!

Tänkvärt från ett av locken: "Children will soon forget your presents. They will always remember you presence though"

/mie

Kommentarer
Postat av: jess

Duuuu... kan du inte fota ngr burkar o skicka t mig - så kan jag tipsa om dem på ettbraliv??





Juno e verkligen en sötig - de andra också såklat. När fick Valter glajjer?



jess

2009-02-02 @ 08:54:59
Postat av: mie

Jess: Sure can. Valter fick glasögon samma dag vi åkte till Maledutterna. Halvblind var han tydligen, stackaren.

2009-02-02 @ 11:22:43
Postat av: jess

Vet du - Tom också - halvblind! Shit vad vi dödde. Vi hade fått kolla upp tjejerna också men det var inget så vi drog på det med Tom - å sen visade det sig att han såg inte mycket alls - GUH! :) men shit happends!!

2009-02-02 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback