Dagens Juno 25 januari


En febrig och hostig liten bug

/m

Kommentarer
Postat av: Maria med pojkarna

Jag satt på Zinkensdamm igår och tittade på ett hus och kom på att det kanske var DITT hus! Efter vad jag såg på bloggen om matchen så måste du ju bo rätt nära den isen? Gustav har bandymatcher där nämligen, så vi åker dit en del söndagar!



Ha det bra med din lilla sjukling idag!

2009-01-26 @ 10:53:34
Postat av: mie

Maria: Jamen hallå, varför tjoade du inte till - jag hade ju kunnat komma ner med en kopp varm choklad eller nåt! Jo vi bor jättejättenära, vi såg att det spelades igår!



/m

2009-01-26 @ 11:05:54
Postat av: Catten

Krya på liten Juno!

Postat av: Maria med pojkarna

Jag får plinga på när det blir match nästa gång! Nu på söndag ska vi till Gubbängen, men söndagen därpå är det nog dags för Zinken igen! :)

2009-01-26 @ 14:20:59
URL: http://vitez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback