Här inne och där utanför

Eskil, han som är så otroligt mycket 3 ochetthalvt en 3 och ettdrygthalvtåring kan bli har sina ljusa, mysiga stunder också. Idag när han undvek att gå och lägga sig skapade han denna fina lilla gubbe:



Minsta sötkorven, knappt 7 månader gammal ligger mitt i röran och ser prillig ut;

I bakgrunden kan man bortsett från en handduk, pappans arbetskläder och 2 plastlådor med tygblöjor och för stora Juno-kläder skymta Valters och Eskils senaste ritprojekt: Rymden.

Hon kan se glad ut också;



Utanför försöker Sverige spöa Ryssland i bandy. Det går sådär. Just nu står det 2-1 till ryssarna. Nähä, nu gjorde Sverige mål så 2-2 står det nu!


I halvtid när de sportbabblade tog jag fram kameran, vinklade blixten framåt och sköt iväg ett kort medan jag tittade på TV:n. Min blixt syntes. Jag har väl ett roligt och händelserikt liv, tycker ni inte det?! (matchen går live på 2:an) 

Nu räkor. Utan vitt vin!

/mie

Kommentarer
Postat av: Catten

Vilka konstverk. Allesammans! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback