Jag är förföljd!

Satt och kollade på ROTK för några veckor sedan och konstaterade att Faramir såg rätt trevlig ut. Dagen efter var jag på bio och såg "Australia" och vem är med där (som en hemskt osympatisk och jävlig person som inte alls var speciellt trevlig att se på) om inte Faramir dvs David Wenham.

Nu satt jag och slösurfade och googlade på "påven Johanna", en bok jag läste på Maldiverna. Smurfade in på IMDB och fick ingen träff på "Johanna the pope" men däremot på författarinnan; Donna Woolfolk Cross. Såg till min förtjusning att boken redan är filmad (Pope Joan) och att den kommer upp på biograferna redan i höst, jättekul eftersom jag tror det kan bli en riktigt bra film av historien. Kikade i alla fall igenom skådespelarlistan och vem dyker upp i en av huvudrollerna om inte vår sköne David! I den rollen är han god igen och förhoppningsvis återigen trevlig att se på :D

/mie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback