Jag vill också vara bra på nåt

Alltså, inte bara lite halvbra utan jätteduktig. Sådär så folk ooo:ar och aaaah:ar när de ser vad jag nu gjort. 

Jag är lite halvbra på en hel del saker. Laga mat till exempel. Fotografera. Äta morotskaka. TP/MIG/Andra allmänbildningsspel. Men det finns inget jag är riktigt jävla BRA på.

Det är trååååååkigt. Som Valter brukar säga.

Vilket GNÄLL det är på mig nuförtiden. Kanske nåt att bli riktigt bra på?! Fast det lär folk knappast vare sig oo:a eller aah:a över.

bah.

/m

Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis vad jag gick och tänkte på när jag gick från dagis i dag!



Jag är jäkligt bra på att spejsa (hyllplanera livsmedel), men vad har man för nytta av det i livet (mer än på jobbet då..)



Jag skulle vilja vara bra på nåt viktigt :)

Postat av: Louise m Josefine juli03

Jag tucker du är aaahbra på att fotografera! Själv är jaginte aaaah eller oooobra på någonting alls!

Hälsn

Louise

2009-03-05 @ 09:41:23
Postat av: Maria

Men inte behöver du ha någon som oooar och aaaar! Du är ju superbra på allt du räknar upp och helt säkert på en hel hög saker till som din ödmjukhet förbjuder dig att nämna! ;-)

Jag (som är 4 månader äldre än du) kan med ålderns visdom säga att man faktiskt inte behöver vara världsmästare på särskilt mycket annat än att vara glad för den man är, hur extremt klyschigt det än låter.

Jag är inte bra på någonting alls, om man jämför med andra, men den insikten gör en ju inte särskilt upplyft, så då får jag bara glad att jag är jag - för DET kan de andra inte slå mig på i alla fall!

Får jag pris i Dagens Floskel nu?

2009-03-05 @ 14:29:28
URL: http://vitez.blogg.se/
Postat av: Maja

Men jag vet faktiskt ingen annan fembarnsmor som pluggar ( Okej, Juno låg ju "bara" i magen då.) och driver företag samtidigt. Det har jag "Oooo:at" åt i evigheter nu.



=)

2009-03-06 @ 23:08:56
URL: http://majabaja.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fast jag som är kass på att fota kan tycka att du är skitbra på det och jag som har två barn och nästan kreverat av det tycker du är skitbra mamma!



När blev skit mitt favoritord?

Heja Mie:-)



2009-03-07 @ 10:12:10
URL: http://busmajornasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Ann

Tycker du fotar fantastiskt bra, är grymt imponerad av din organisationsförmåga att hålla en hel familj OCH ett företag på fötter i sjukorna och i vardagen, och jag spelar gärna TP med dig! Ingen vill spela det med min man och mig, för vi tenderar att vinna... ;) Så nu var det typ hundra år sen sist!

2009-03-09 @ 09:31:39
URL: http://www.flickr.com/photos/anek70/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback