Jahapp

Då var Maldivernabilderna på plats och resan känns helt färdig och lååångt borta. En ny resa är dock bokad. Inte så exotiskt denna gång utan nu bär det av till Kreta. Jag har aldrig varit där och hoppas jag inte dör av charterfeber (jag gillar inte charteeeer).

Nån som varit där som kan berätta att det är bra mat och härligt väder (april/maj)? Idag var det i alla fall 19 grader och sol, tycker det bådar lite gott i alla fall? Just nu är det 15 grader. Inte speciellt varmt men inte apkallt heller!

/mie

Kommentarer
Postat av: Catten

Låter najs, när bär det av?

Postat av: Ann

Helt rätt! Kreta i april/maj blommar! Vi vandrade längs Samariaravinen då, och det var härligt! De hade faktiskt värmebölja när vi var där, så vi gjorde Knossos i vad som var 42C kl. 10 på morgonen... Puh! Tog en avstickare över dagen med båt till Santorini också. Ljuvligt! Men att bara jäsa med bebis tror jag funkar minst lika bra. :)

2009-03-09 @ 09:27:52
URL: http://www.flickr.com/photos/anek70/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback